Anastasia Beverly Hills|Moonchild vs Aurora glow kit

Als ik aan Anastasia Beverly Hills denk, denk ik niet alleen aan wenkbrauwproducten, maar ook aan de prachtige highlighters die dit merk heeft. De populaire Moonchild glow kit is al een tijdje uit en nu is er sinds kort ook een nieuwe variant: Aurora. Allebei de glow kits bevatten zes bijzondere kleuren highlighters. Omdat ze er allebei prachtig uitzien, kon ik natuurlijk niet kiezen en heb ik ze allebei gekocht.

Foto 09-06-17 14 22 35

De verpakkingen alleen al vind ik prachtig. Allebei hebben ze een holografisch effect.

foto-09-06-17-14-24-06.jpg

Moonchild bevat zes highlighters: Blue Ice, Star, Purple Horseshoe, Pink Heart, Lucky Clover en Blue Moon. Zo in de verpakking vind ik Purple Horseshoe en Blue Moon er vrij heftig uitzien. Wanneer je de highlighters swatched, valt dat reuze mee.

Moonchild.png

De kleuren in de Moonchild glow kit vind ik erg mooi en ik denk dat ze, ondanks de aparte kleuren, goed te gebruiken zijn in een dagelijkse look. Star en Blue Moon zijn mijn favorieten.

foto-09-06-17-14-23-32.jpg

Dan Aurora. Deze glow kit is heel anders dan Moonchild. Ik vind de kleuren een stuk heftiger. Ze zien er prachtig uit, maar lijken zo op het eerste gezicht wel minder draagbaar dan de kleuren uit het Moonchild palette. Aurora bevat de volgende highlighters: Eclipse, Luna, Spectra, Helia, Orion en Lyra.

Aurora.png

Ook voor deze glow kit geldt dat de highlighters eenmaal geswatched minder heftig zijn dan in de pan. Wel zou ik bij het maken van een look minder snel voor Spectra en Orion kiezen. Eclipse en Luna zijn mijn favorieten van deze glow kit. Deze twee kleuren vind ik erg mooi en ga ik zeker vaak dragen!

Na het swatchen van allebei de glow kits, gaat mijn voorkeur uit naar Moonchild. Deze kleuren zijn toch net wat subtieler.

Naast dat Aurora en Moonchild als highlighter gebruikt kunnen worden, kan je ze ook als oogschaduw aanbrengen. Ook kan je de kleuren, wanneer je ze op je oogleden gebruikt, intenser maken door er zwarte oogschaduw onder te doen. Dit geeft een erg mooi effect!

Moonchild en Aurora zijn helaas niet verkrijgbaar in Nederland. Gelukkig heeft Anastasia Beverly Hills een Engelse website. Moonchild en Aurora zijn daar verkrijgbaar voor £39 per stuk en omdat het vanuit Engeland verzonden wordt, betaal je geen invoerrechten en douanekosten!

Welke glow kit is jouw favoriet?

Geef een reactie

