Bobbi Brown | Shimmer Brick Pink Quartz

Al een tijdje twijfelde ik of ik de foundation brush van Bobbi Brown zou aanschaffen. Toen hoorde ik ineens dat er bij Douglas 21% korting werd gegeven op Bobbi Brown! Terwijl ik de foundation brush aan het shoppen was, werd een vriendin van mij opgemaakt. Een van de producten die bij haar werd aangebracht was de Shimmer Brick in de kleur Pink Quartz. Ik heb de Shimmer Bricks van Bobbi Brown al meerdere keren voorbij zien komen bij veracamilla, maar de prijs hield mij altijd tegen om het product zelf eens te proberen in de winkel. Echter, toen ik zag hoe mooi deze highlighter bij mijn vriendin stond, wou ik hem zelf ook meteen proberen. Ik heb vervolgens lang staan twijfelen, omdat het toch een prijzig product blijft. Uiteindelijk moest ik de highlighter echt hebben, zeker nu er 21% korting op zat!

Foto 01-07-17 18 56 42.jpg

De verpakking is erg simpel, maar dat vind ik ook altijd mooier dan een veel te kleurrijke, schreeuwende verpakking.

Foto 01-07-17 18 57 34

Binnenin zitten vijf verschillende kleuren en het doosje bevat ook een spiegeltje. De kleuren kunnen afzonderlijk worden aangebracht, maar ook allemaal tegelijk. De make-up artist van Bobbi Brown vertelde dat je de highlighter ook als oogschaduw kan gebruiken.

Foto 01-07-17 18 59 13

Hierboven heb ik de kleuren afzonderlijk geswatched. Ik vind ze allemaal erg mooi! Ondanks dat de naam van de Shimmer Brick Pink Quartz is, vind ik het roze eigenlijk wel meevallen. Ik vind het meer champagne en bronsachtige tinten.

Foto 01-07-17 19 00 02.jpg

Wanneer je alle kleuren door elkaar gebruikt, neigt het wel meer naar roze/rosegoud. Erg mooi!

Foto 01-07-17 19 00 42.jpg

Dit is het product aangebracht met een kwast. Ik vind het een erg mooie highlighter. Niet te subtiel, maar ook zeker niet te overdreven. Zo heb ik highlighters die zo erg je gezicht afknallen dat ik ze eigenlijk alleen naar feestjes en met uitgaan draag (bijvoorbeeld de highlighters van Jeffree Star), maar deze Shimmer Brick is een prima every day highlighter!

De Shimmer Brick bevat 10,3 gram product en kost bij Douglas €49,98. Tot en met morgen (2 juli 2017) geldt de 21% korting nog (ook online!) en dan kost het product nog maar €39,48.

Wat is jouw favoriete Shimmer Brick?

 

Geef een reactie

